WHEN YOUR PHONE DIES

Definitely not a good day.

I always thought that people who loose their phones, or break them, just tend to over react. My answer to them was something like "seriously? So much drama over a phone?!"
Well, my friends, today my phone fell inside the toilette [and no one needs more details].
 My heart is completely broken and I really can't imagine myself without it.
The worst part of all is losing all the pictures and videos of Amélia's first year. My heart is in serious pain...
Well, here's a lesson: never put your phone on the back pocket of your jeans!

Hope everyone had a better Sunday then mine.
 Wish you all an amazing weekend! Bring it on Monday.





______________continua em portugês




Este Domingo não podia ter corrido pior.

Sempre achei que as pessoas que perdem ou estragam os telefones tendem a exagerar um bocadinho. A minha resposta era sempre "a sério? Tanto drama por causa de um telefone?"
Bem, meus amigos, hoje deixei o meu telefone caiu dentro da sanita [acho que não ninguém precisa de promenores].
O meu coração está completamente desfeito e não consigo imaginar a minha vida sem telefone.
A pior parte de todas é ter perdido todas as fotografias e vídeos do primeiro ano da Amélia. Estou, seriamente, com uma dor gigante no coração.
Bem, aqui vai a lição: nunca ponham os telefones no bolso de trás das calças!

Espero que o vosso Domingo tenha sido melhor do que o meu.
Boa semana para todos!





Love,
Ella 

Comments