SUNDAY's SMOOTHIES






Hello there Sunday lovers! 

We are finally back and over our holiday blues. After eating whatever I wanted during my holidays I decided to stick with the healthy lifestyle because it makes me feel so much better and full of energy. Today we had a smoothie kind'a morning and I'm sharing with you two of my favourite recipes. As always, super easy, healthy and delicious. 


PINK SMOTHIE
. 1/2carrot
. 4 strawberries 
. 5 blueberries 
. 1cup of water

This is a sweet smoothie, perfect for babies [children] who loves them.


GREEN SMOOTHIE
. 1/2 carrot
. 5 strawberries
. 1 handfull of spinach
. Tsp of chorella powder
. 1 cup of water

Delicious full of vitamins perfect to start a day with good energy.






Bom dia Sunday lovers! 

Estou finalmente de volta so blog e já ultrapassei os holiday blues! Depois de ter andado a comer tudo o que me aparecia à frente durante as férias voltei cheia de vontade de continuar o meu healthy lifestyle. Primeiro porque me faz sentie muito melhor e segundo porque me dá imensa energia. Nada como uns batidos deliciosos para começar o Domingo da melhor maneira. 
Hoje partilho convosco duas das minhas receitas favoritas de batidos. 


BATIDO COR-DE-ROSA
. 1/2 cenoura 
. 4 morangos
. 5 mirtilos
. 1 copo de água


Este batido é super saboroso e óptimo para bebés ou crianças question gostem de batidos.


BATIDO VERDE
. 1/2 cenoura
. 5 morangos
. Uma mão cheia de espinafres 
. 1 colher de chá de Chlorella
. 1 copo de água


Este é perfeito para um começo de dia cheio de energia.




Bom resto de domingo ;)




Love,
Ella

Comments

  1. Olá Alexandra!
    Obrigada por teres passado por cá, agora vou eu cuscar o teu para ver se me delicío um bocadinho ;)

    ReplyDelete

Post a Comment