WHEN SPRING MEETS SUNDAY





I'm the kind of girl who wear sunglasses all year round. I love sunglasses and I have quite a few because they do give that little touch to your outfit. At the moment my Kitty-eyes -as I call them- from Dahlia are my favourites. I got these sunnies a year ago, maybe more, and at the time I fell in love but didn't really used them. But now I'm all about my super sunglasses.

Also, lately I've been using this Tous perfume that was a git and I really like it but I do miss my Dolce and Gabbana -I've used it for more than 7 years straight. Thought I should change and give other perfumes a go but I'm a bit fussy when it comes to scents: it can't be too strong or too fruity or to sweet or too 'man', although I like man perfumes. What a weirdo, I know.



Sunglasses + perfumes + instaxMini = yes, bring me Spring and Sundays back!







Sou o tipo de rapariga que usa óculos de sol durante todo o ano. Adoro óculos de sol e tenho imensos porque acho que dão aquele 'charme' extra ao nosso outfit. Tenho andado a usar e abusar dos meus Kitty-eyes -como lhes chamo- da Dahlia. Comprei-os há um ano atrás, talvez mais, e na altura apaixonei-me por eles mas não lhes dei grande uso. Agora, andam comigo todo o dia. 

Também tenho andado a experimentar este perfume da Tous que foi um presente, apesar de gostar imenso tenho saudades do meu Dolce and Gabbana -usei o perfume durante mais de 7 anos seguidos. Achei que precisava de mudar um bocadinho e experimentar novas fragrâncias, no entanto, sou bastante esquisita no que diz respeito a 'cheiros'. Não podem ser demasiado fortes, ou doces ou masculinos, apesar de gostar imenso de perfumes de homem. Estanho, eu sei.



Óculos de sol + pefumes + camara instaxMini = sim, tragam-me a primavera e os Domingos de volta!  












Comments