MORE DAYS AT BATTERSEA PARK, PLEASE






As you know every Saturday we try to go to a different place, for a day out. This week we picked Battersea Park and Zoo. We couldn't have chosen better. I'm completely fascinated. I want to go there every day after work. To relax. To ride the little boats. To drink a glass of wine whilst looking at the amazing lake. To film and take thousands of pictures. To lye down in the immense grass. To take Amélia to the zoo. To find peace right in the middle of the city. To hear the silence.
Oh, I want to go there! Take me there. Again and again and again. Is never too much. Never enough. I came home feeling that we needed that special park. We have been needing it for a while. We've been searching for that calm for a while. We found ourselves, at least.



Como sabem, todos os Sábados tentamos explorar um sítio novo para um dia em família. Esta semana escolhemos o Battersea Park and Zoo [o parque e jardim zoológico de Battersea]. Não podíamos ter escolhido melhor. Estou completamente fascinada. Quero ir lá todos os dias depois do trabalho. Para relaxar. Para andar nos barquinhos pequeninos. Para beber um copo de vinho enquanto me perco a olhar para o lago. Para filmar e tirar milhares de fotografias. Para me deitar na imensa relva. Para levar a Amélia ao jardim zoológico. Para encontrar paz mesmo no meio da cidade. Para ouvir o silêncio.
Ah, eu quero lá ir! Levem-me lá. Outra e outra e outra vez. Nunca é demasiado. Nunca é suficiente. Voltei a casa com a sensação de que era mesmo daquilo que estavamos a precisar. Daquele parque mágico. Temos andado a precisar já há algum tempo. Temos andado à procura daquela calma. Encontramo-nos, finalmente.






















Hope you had an amazing weekend.








Love,
Ella


Comments